Una Jornada Genial a la Ràdio

Hola!!!

Avui volem compartir amb vosaltres una experiència que va fer que aquest dijous 7 de març fos un dia per recordar. La classe de 3r va fer una excursió a les instal·lacions de Radio Sant Boi, i creieu-me, no podríem estar més emocionats i emocionades amb tot el que vam viure.

La Mònica Santacreu, la increïble conductora del programa “Dies de Ràdio”, ens va fer una visita guiada per tot el local. Ens va portar pels estudis, els despatxos i els llocs on tot pren vida. Va explicar-nos tot el que hi ha darrere d’un programa de ràdio amb tanta passió que ens vam quedar enganxats a cada paraula.

Una de les millors parts de la visita va ser quan vam poder ser part d’un programa que es va fer en directe. Vam veure com es preparen les coses, com es decideixen els temes i com es crea el guió, i després vam ser part de l’acció. La Mònica ens va fer sentir com autèntics experts i expertes de la ràdio, donant-nos l’oportunitat de compartir les nostres opinions i explicar el tema que estem treballant a l’aula.

Si voleu reviure aquesta aventura o si us la vau perdre, podeu escoltar el podcast del programa a aquest enllaç. Us asseguro que val la pena.

En resum, aquesta excursió a Radio Sant Boi va ser molt més que una visita escolar. Va ser una immersió total en el món de la ràdio, plena d’aprenentatge i diversió. Agraïm moltíssim a la Mònica Santacreu i a tot l’equip de la ràdio per fer-ho possible i esperem tenir més oportunitats com aquesta en el futur.

Podeu veure les fotos de la jornada en aquest enllaç.

Fins aviat,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *