Sortida 5è al Cosmocaixa

El passat mes d’octubre, la classe de 5è va anar d’excursió al Cosmocaixa. Va ser un dia molt profitós.

La visita va començar al Planetari. Allà vam poder visualitzar tot el que havíem estat treballant a classe. Va ser molt interessant.

Tot seguit vam fer una petita exploració lliure per l’exposició de l’Univers. Vam poder explorar amb les diferents propostes que hi havia i ens van explicar moltíssimes curiositats sobre l’Univers.

Després de dinar, vam anar al Bosc Inundat i vam tenir l’oportunitat de veure a la Capibara. No tothom ho pot fer, vam ser uns privilegiats. Podeu veure les fotos d’aquell dia clicant a la foto. Recordeu que només les podreu veure des del correu electrònic que tenim a l’escola (el mateix que feu servir a Dinantia). També podeu entrar amb el correu sorporatiu del vostre fill o filla (@escolaamatverdu.cat)

Ens ho vam passar genial!!!