Festival d’Hivern a l’escola

Benvolgudes famílies,

els passats 19 i 20 de desembre vam celebrar a l’escola el festival de Nadal a tots els nivells. Vam compartir amb tota la comunitat educativa les cançons que durant el primer trimestre ens havíem preparat amb moltes ganes i il·lusió. Per poder recordar la màgia d’aquest Festival, us deixem els vídeos perquè pugueu viure de nou en família les actuacions que van fer tots els grups.

Vídeo educació infantil

Vídeo 1r i 2n

Vídeo 3r

Vídeo 4t

Vídeo 5è i 6è

Recordeu que per poder veure els vídeos heu d’entrar amb el vostre correu electrònic que tenim a l’escola. Si alguna família no pot entrar o necessita posar un altre usuari, informeu-nos per poder ajudar-vos.

Esperem que us agradi famílies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *