Fem de Meteoròlogues!

El passat dijous 8 de febrer, en mig de la setmana de disbauxa de Carnaval, els infants de 5è vam anar a passar el dia a Can Santoi. Allà vam fer de Meteoròlogues.

Després d’unes activitats prèvies a classe, un cop vam arribar a Can Santoi ens van rebre el Miquel i el Jairo i ens van començar a explicar els aparells de mesura del temps.

Tot seguit, ens van ensenyar de quina manera els i les meteoròlogues que veiem a la televisió obtenen la informació sobre la predicció del temps dels propers dies. Vam estar situant les diferents parts de Catalunya i les seves províncies per a continuació, passar a fer la nostra predicció del temps.

Cadascú i cadascuna de nosaltres va fer un rol diferent (presentador/a, director/a, encarregat/encarregades de la llum i la persona que s’encarregava de la càmera).

Per acabar, vam fer dues activitats: la primera, una gimcana per descobrir els diferents aparells de mesura del temps que hi havia a les instal·lacions de Can Santoi i l’altra, un joc de sensacions relacionat amb el temps.

Vam passar un dia genial!!

A continuació podeu veure les fotos i les gravacions de la predicció del temps clicant aquí:

Per últim us adjuntem l’enllaç de l’article que han penjat des de Can Santoi a la seva web:

Els alumnes de 5è de l’Escola Amat Verdú aprenen a ser meteoròlegs i meteoròlogues