Els partits polítics de l’Amat Verdú i visita al Parlament

Hola famílies,

els alumnes de 6è , el dia 21 de març, van fer una sortida  al Parlament i  van realitzar el taller : “ Soc diputat/ Soc diputada”.

Al Parlament de Catalunya , els diputats s’agrupen en diferents grups parlamentaris, que corresponen als partits polítics, coalicions o candidatures que s’han presentat a les eleccions autonòmiques i han obtingut representació parlamentària.  Aquest taller es divideix en dues parts, una primera que es va realitzar a l’escola  on  els infants s’ havien  d’agrupar en quatre grups parlamentaris simulats, formats per un nombre desigual de membres i havien de crear una proposta amb 5 objectius que després van defensar a la segona part del taller i  que es va  dur a terme al Parlament , com si fossin diputats i diputades. Allà els grups van fer aliances, i  van arribar a acords ,fins que al final van quedar dos partits i d’aquests va sortir un infant que va ser proclamat President i va escollir els represetants del seu govern.

AQUÍ  podreu veure les fotos de la sortida i els cartells parlamentaris de cada grup. Han treballat de valent!!

Cartells parlamentaris: Cliqueu a sobre de cada grup i podreu veure el cartell de cada grup.

USM

GUPIM