El Tió ha cagat a l’escola!!

Ahir va ser un dia especial ple de rialles i il·lusió a l’escola. Després d’una setmana dedicada a donar de menjar i cuidar del nostre estimat Tió, finalment ha arribat el moment màgic: el Tió era prou gran per poder cagar!

Els nens i nenes de la comunitat de petits i de la comunitat mitjans han viscut un moment emocionant i molt divertit mentre celebraven aquesta tradició. Després de tots els esforços invertits en donar menjar al Tió, avui hem recollit els fruits (o millor dit, els regals) de la nostra dedicació.

Amb molta alegria els infants, han animat cantant la cançó del tió i aplaudint mentre esperaven amb expectació que el Tió ens sorprengués amb els seus regals. La festa ha estat plena de moments inoblidables, però el que ha destacat avui han estat les sorpreses inesperades. Algunes de les vegades que han picat al Tió, aquest els ha regalat amb alguna que altra explosió sorprenent, acompanyada de petits pets divertits.

Els nostres nens i nenes han abraçat aquesta situació amb encant i humor. Ha estat un recordatori de la màgia de la infantesa i com petits detalls com aquest fan que les festivitats siguin encara més especials.

Que la temporada de festes continuï plena de moments alegres i inoblidables per a tots nosaltres.

Aquí podeu veure un recull de fotos d’I3A

Aquí podeu veure un recull de fotos d’I3B

Aquí podeu veure un recull de les fotos d’I4

Aquí podeu veure un recull de les fotos d’I5

Aquí podeu veure un recull de les fotos de primer.

Aquí podeu veure un recull de les fotos de segon.

Aquí podeu veure un recull de les fotos de tercer.