El Carnestoltes ha arribat!

Benvinguda al Rei Carnestoltes: Una Setmana de Diversió i Creativitat a l’Escola

Avui  donem la benvinguda al Rei Carnestoltes, que ens acompanyarà durant aquesta setmana plena de diversió i creativitat. És un moment especial que uneix a tota l’escola en una celebració conjunta, on cada curs aporta la seva pròpia dosi d’encant i enginy.

Els alumnes de 2n han liderat l’inici de les festivitats amb les tradicionals ordres del Carnestoltes. Aquestes indicacions faran que cada dia sigui únic i ple de sorpreses.

Demà dimarts, el Carnestoltes ens convida a despertar amb pentinats ben divertits.

El dimecres, serà el dia de viure la màgia del Carnestoltes en pijama.

El dijous, la diversió continua amb la cara ben decorada.

Descarregeu-vos el pregó 2024

A més, cada curs ha contribuït d’una manera única aquesta celebració. La classe de 3r ha estat  encarregada  d’elaborar el pregó que dóna el tret de sortida a la setmana del carnestoltes. L’alumnat de 4rt han decorat el Carnestoltes amb tota mena de detalls fascinants, els de 5è prepararan un judici ple d’humor, i els de 6è ens sorprendran amb una batucada que ens farà ballar i riure.

Durant tota la setmana, animem a tothom a seguir les ordres del Carnestoltes. No us oblideu d’arribar a l’escola amb els pentinats més divertits demà dimarts, d’anar en pijama amb molta alegria el dimecres, i de pintar-vos la cara i dibuixar alguna coseta el dijous.

La màgia del Rei Carnestoltes ens espera, i junts i juntes farem d’aquest Carnaval una celebració inoblidable per a tota la nostra escola. A gaudir, petits i grans! Cliqueu a la imatge per gaudir del pregó d’aquesta tarda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *