El Caproig ha arribat al cim!

Els nens i nenes de la classe d’I4, a l’inici de curs vam escollir ser la classe dels SENDERISTES.

Un dia ens va arribar un vídeo d’un personatge… el Caproig!
En aquest primer vídeo ens va explicar que volia ser un senderista com nosaltres però que necessitava la nostra ajuda.

L’hem ajudat a saber quina roba i complements necessitava per fer senderisme, quins animals podia trobar al bosc i la muntanya i què volien dir aquelles senyals que anava trobant pel camí.

Avui ens ha arribat un vídeo molt especial, el Caproig a ha arribat al cim!

Després de visualitzar aquest vídeo… ens ha sorgit la necessitat de convidar-lo a venir a l’escola, així que escriurem una carta i esperarem la seva resposta!