CELEBREM SANTA CECÍLIA!

El dia 22 de novembre celebrem Santa Cecília, que és el dia de la patrona de la música i per a nosaltres és un dia molt important. Aquest any han participat nenes i nens de 1r fins a 6è, que de manera voluntària, ens van fer una mostra de les seves habilitats artístiques: van tocar la flauta, la flauta travessera, el violí, el carilló, la caixa, el cajón, el piano i fins i tot ens van preparar unes coreografies genials. Vam voler aprofitar que tenim pares i mares a l’escola que són músics i juntament amb la Núria, la nostra mestra de música, ens van preparar unes cançons especialment per a la celebració de Santa Cecília d’aquest any. La Núria va tocar el baix elèctric i el clarinet, l’Abraham que és pare del Yeray de 6è que tocarà percussions i cajón, el Juan Carlos i la Briggitte pare i mare de la Evaluna de 4tB que van tocar el violoncel i la viola.

Podeu veure el Festival d’enguany clicant a aquest enllaç.

Volem agrair al Josep Botia la filmació i edició del vídeo.

Recordeu que podreu obrir el vídeo des del correu que tenim a l’escola.