Aprendre a través de l’Experiència: Sectors de Producció a Medi

Avui volem compartir amb vosaltres la feina feta durant les sessions de Medi el primer trimestre on hem treballat els sectors de producció. Com a novetat, a tercer hem començat a treballar amb les capses d’aprenentatge.

En una primera fase introductòria, vam explorar l’estudi dels sectors de producció. Aquesta investigació va obrir la porta als oficis, permetent-nos descobrir els treballs que tenien els nostres estimats avis i àvies. Amb aquesta base sòlida, vam estar preparats per a la següent fase emocionant: les capses d’aprenentatge.

Les capses d’aprenentatge han estat la clau d’aquest projecte. Cadascuna era una caixa plena de reptes intrigants, amb diferents carpetes que representaven els diferents sectors. Poc a poc cada grup ha anat superant els reptes i han arribat a un producte final increïble: Maquetes Polifoniculars. A més, han presentar les seves creacions amb entusiasme en exposicions orals amb el suport d’un Lapbook que havien preparat amb molta cura.

Paral·lelament a aquest treball pràctic, hem après com navegar pels diversos sectors a través de la producció de paper reciclat a l’escola. Des de la recerca de matèria primera fins a la transformació, hem experimentat cada pas del procés, entenent millor com funcionen els sectors de producció en la vida real. Finalment hem utilitzat el paper crear a l’aula per a elaborar una bonica postal de Nadal.

Ha estat un primer trimestre emocionant, ple d’aprenentatge pràctic i descobertes fascinants. Estem emocionades per continuar explorant noves oportunitats i aprenentatges en els propers trimestres.

Us deixem un enllaç on podreu trobar un recull de fotos de totes les fases del projecte i un petit vídeo recull de les diferents exposicions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>