Fem de meteoròlegs i meteoròlogues (5è)
El passat dijous 6 de febrer, les classes de 5è vam anar de sortida al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi (Molins de Rei). El curs passat ja vam anar-hi per a dur a terme l’activitat de descoberta de la riera de Vallvidrera. Aquest any ens ha tocat tornar-hi per a experimentar amb la meteorologia, que […]
Fem de meteoròlegs i meteoròlogues (5è) Llegeix més »













