Treballem el malbaratament al menjador
La setmana passada, els alumnes de la comunitat de mitjans i grans van poder fer el malbaratament a l’espai del menjador. Durant una setmana al mes, els infants pesen el menjar que llencen a les escombraries i així poden quantificar i sobretot ser conscients del malbaratament que és fa. Al final de la setmana, fan […]
Treballem el malbaratament al menjador Llegeix més »













