Nom de l'autor: Raquel Sande García

Anem a buscar al Tió!!

Hola a tots i totes! Avui us volem explicar la súper aventura que han tingut els nens i nenes de mitjans. Aquesta tarda la classe de 1er, 2n i 3r hem anat a la muntanyeta amb una missió molt especial: trobar el Tió. I heu d’escoltar com ha anat tot! Aquest any, el Tió semblava […]

Anem a buscar al Tió!! Llegeix més »

Escrivim una carta!

Avui compartim amb vosaltres una experiència fascinant que ha tingut lloc a la classe de tercer. L’alumnat de tercer, grans detectius de paraulotes, han decidit enfrontar-se a una qüestió important sobre el contingut dels llibres que llegim. Tot va començar quan van trobar una paraulota en un dels llibres de la nostra biblioteca d’aula. Amb

Escrivim una carta! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut