Anem a buscar al Tió!!
Hola a tots i totes! Avui us volem explicar la súper aventura que han tingut els nens i nenes de mitjans. Aquesta tarda la classe de 1er, 2n i 3r hem anat a la muntanyeta amb una missió molt especial: trobar el Tió. I heu d’escoltar com ha anat tot! Aquest any, el Tió semblava […]
Anem a buscar al Tió!! Llegeix més »






