General

II FES-T MAGNET

El passat dissabte 14 de juny, l’escola va celebrar la segona Fes-t Magnet, una jornada molt especial on tota la comunitat educativa va poder gaudir i participar d’activitats relacionades amb el projecte interdisciplinari que hem treballat durant el curs. En aquesta ocasió, el tema central va ser l’alimentació, i els nostres alumnes van ser els […]

II FES-T MAGNET Llegeix més »

Adeu Maniame

El nostre estimat company Maniame, després de més de deu cursos com a alumne de l’escola i després d’haver compartit tants moments —bons i no tant bons— al llarg dels anys, es va acomiadar de tota l’escola en una passejada que el va portar des de la seva aula fins al gimnàs, on es va

Adeu Maniame Llegeix més »

GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE 6è

Els alumnes de 6è ahir van viure una tarda plena d’emocions i alegries: van gaudir de la seva graduació!Molts d’ells i elles han crescut a l’escola des de I3, i d’altres s’han anat incorporant al llarg dels diferents cursos escolars. Tots, però, han compartit moments inoblidables, aventures i experiències que els acompanyaran per sempre.Tanquen una

GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE 6è Llegeix més »

LA CAPSA DEL TEMPS

Avui els alumnes de 6è han desenterrat la capsa del temps, quan feien segon van enterrar dues capses amb unes cartes escrites per ells mateixos, explicant que voldrien al cap de cinc anys. També hi van guardar alguna joguina especial de l’aula, fotografies… ha estat molt emocionant poder desenterrar aquests records. Les seves cares han

LA CAPSA DEL TEMPS Llegeix més »

LES COLÒNIES DE 6è

Per fi han arribat les tan esperades colònies de 6è! Feia setmanes que comptaven els dies, i no n’hi havia per menys… perquè han estat tres dies plens d’aventures a Coma-ruga! Desconnexió total, rialles sense parar i un munt de moments per recordar. Han reforçat amistats, s’han conegut encara més i han compartit mil i

LES COLÒNIES DE 6è Llegeix més »

SORTIDA A PRULLANS

  Hola a tothom! Avui els nens i nenes de 4t hem anat a d’excursió a Prullans. A l’escola hem estat treballant l’alimentació saludable amb el Projecte Magnet i després de veure els tipus d’aliments que hi ha, hem pogut veure de primera mà aliments que provenen directament de l’hort, hem donat de menjar als

SORTIDA A PRULLANS Llegeix més »

4a JORNADA MULTIATLÈTICA

Aquest dilluns 2 de juny, els alumnes de cicle superior han viscut una jornada plena d’energia i moviment a la 4a Jornada Multiatlètica, organitzada pel Consell Esportiu de la Cerdanya. El matí ha estat tot un espectacle d’esport i companyerisme! Degut a la pluja les activitats s’han realitzat al Poliesportiu, els nostres alumnes han compartit

4a JORNADA MULTIATLÈTICA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut