Colònies de 6è Núria 2021

Després d’esperar tant de temps, els nens de sisè hem pogut anar de colònies a Vall de Núria els dies 19, 20 i 21 de maig.

El primer dia vam haver de sortir molt d’hora de l’escola amb autobús per poder agafar el cremallera a Ribes de Freser fins a Núria. Va ser un viatge divertit i vam gaudir molt de les vistes, però la realitat era que estàvem una mica nerviosos.

Allà vam fer moltes activitats, per exemple: parc lúdic, barques, tir amb arc, cursa d’orientació, discoteca, a la nit vam fer un passeig pel llac i vam pujar al telefèric per fer una ruta caminant per la muntanya i vam veure animals i rius.

Vam poder gaudir de tot això gràcies a la col·laboració de moltes famílies de l´escola Jaume Vicens Vives.

MOLTES GRÀCIES; CLASSES DE SISÈ.