P5 Programa d’educació emocional: primera sessió

Fotos i vídeos

Aquest any l’escola estrena programa d’educació emocional, de la mà de VEIE, “train escoles”. Així doncs, des de ben petits volem educar aquesta capacitat. Aquest programa té com a objectiu desenvolupar les diferents competències emocionals, indispensables pel desenvolupament  cognitiu. A través d’explicació d’un història on els nens i les nens han d’ajudar un drac, s’aniran treballant aquestes competències: consciència emocional (adonar-nos del què sentim), regulació emocional (respondre de manera adequada), autonomia emocional (prendre decisions) , habilitats sòcio- emocionals (relacions amb els altres), habilitats per la vida i el benestar (ser una persona feliç)

Els dilluns a la tarda farem algunes de les sessions del programa. JA hem fet la primera sessió, en aquesta hem presentat el material, la metodologia, hem fet per primera vegada una sessió de mindfulnes, hem explicat el relat que serà el fil conductor de les properes sessions.

I la primera activitat és treballar amb el nostre nom. I impliquem les famílies preguntant què vol dir el nostre nom i perquè ens el van posar?