P3 tallers de llenguatge

Els tallers de llenguatge són dins un projecte d’estimulació de llenguatge, línia de l’escola Jaume Vicens Vives. Aquest projecte té la finalitat de potenciar el llenguatge oral i escrit de p3 fins a 6è.  A p3  el principal objectiu dels tallers és millorar la llengua oral dels alumnes, la seva parla, el seu llenguatge i la comunicació amb els altres. cada setmana es fan dues sessions. En aquestes sessions intervenen dues mestres. Aquesta setmana hem dividit el grup per tal de treballar amb menys nens.  En una sessió faran unes activitats i en la rppera l’altre. La meitat de la classe ha marxat a la classe xerrapetes i els altres s’ha quedat a l’aula amb la tutora.

Aquestes fotos són de l’aula, on hem fet  pràxies, uns exercicis per a estimular la tonificació i la mobilitat de l’aparell bucofonador. Després, també hem treballat el conte del patufet.  La mestra l’ha explicat potenciant la participació de tots i després els nens han jugat amb els personatges del conte.