P3 organització d’activitats

A P3  en moltes ocasions hi ha dos mestres a dins de l’aula, en altres ocasions el grup es parteix en dos per anar a diferents espais amb diferents mestres i en altres ocasions és dins un espai amb un sol mestra.

Avui a les fotos us volem mostrar una de les múltiples maneres d’organitzar les activitats a l’aula. En aquesta ocasió  la mestra prepara 4  materials diferents i agrupa els nens i nenes en quatre grups. Cada grup fa una activitat. Passat un cert temps canvien d’activitat. Així, de manera rotacional, fan les 4 activitats durant la sessió. Depenent si hi ha una o dues persones a l’aula organitzem una o dues activitats menys autònomes que necessiten més suport de les educadores.  Els infants de p3 es van habituant, a poc a poc,  a les diferents maneres de treballar i funcionar dins l’aula.

Els materials proposats, avui, eren per a fer activitats de psicomotricitat fina: poms-poms i pinces, peces per a enfilar i fils, pinces d’estendre la roba i cartrons de colors, pius i tauleta per clavar els pius.

Fotos