L’arribada del rei titus a Infantil

fotos i vídeo

El rei Titus ha vingut a Infantil, i ens ha anunciat el Carnaval. I per escalfar motors ens ha donat les consignes per la setmana que ve per començar la gresca i la xerinola.

Dilluns: Si a l’escola vols anar, posa’t roba de nedar, biquini, tovallola o banyador, veniu com si fes molta calor.

Dimarts: Quan et despertis fes-te un bon pentinat, o posa’t barret o perruca, però vine a l’escola amb el cap ben decorat.

Dimecres: Per entrar a l’escola al coll alguna cosa, un mocador, una corbata, o potser un llaç o molts collarets però que no et faci nosa.

Dijous: Al matí farem una rua i entre tots farem un gran circ, serà molt divertit  (anar vestits com us digui la tutora perquè es posaran la disfressa de l’escola)

Per la tarda veniu de casa disfressats, veniu de pirates, princeses o de gats… (disfressa lliure)