La Fageda d’en Jordà

Aquest any en l’excursió conjunta del cicle d’educació infantil vam anar al parc natural de La Fageda d’en Jordà, un bosc de faigs excepcional.

Va ser una jornada emocionant i enriquidora. Els alumnes van gaudir d’una visita als carruatges guiats per cavalls, la Gal·la, en Negrito i en Rudolf. Durant la passejada vam poder contemplar amb admiració els paisatges i ens vam aturar a escoltar la història del Follet dormilega.

Després de la passejada, vam dinar en una àrea de pícnic i saludar uns quants animalons que tenien la seva caseta en aquest espai (galls, conills, oques…) Després del dinar, van tenir temps per jugar junts, fomentant la seva interacció i creativitat.

La sortida va ser una oportunitat única per connectar amb la natura i entre ells, aprenent i explorant de manera lúdica.