I4 – Visita al Cap de Roses

Els alumnes d’I4 van tenir l’oportunitat de visitar el CAP de Roses. Acompanyats pels seus professors i guiats per personal sanitari, van explorar les diferents àrees del centre, les consultes, la sala d’espera, sala de reunions i on es fan les guàrdies.

Durant la visita, vam aprendre sobre la importància dels serveis de salut i vam conèixer els professionals que treballen al centre.

Ens va ensenyar com es duen a terme algunes proves bàsiques de salut, i després els alumnes van passar a ser metges, infermers o pacients.

En acabat ens van explicar com tenir bons hàbits saludables i com expressar les nostres emocions.

Els alumnes van fer preguntes i van participar en activitats per entendre millor el funcionament del centre mèdic i la importància de cuidar la salut. Va ser una experiència enriquidora que va contribuir al seu coneixement i consciència sobre la salut i el benestar.

I4 – Visita al Cap de Roses