I4 Carnaval!

Aquestes darreres setmanes hem realitzat una gran varietat d’activitats relacionades amb el carnaval. Vam començar preparant les disfresses de xais. Després, durant les entrades relaxades, els nens i nenes van poder confeccionar les seves pròpies màscares de carnaval utilitzant diversos materials i pintant dibuixos. Seguint les indicacions del rei Carnestoltes, vam assistir a l’escola un dia amb pijama, un dia ferits, i un altre dia amb sabates diferents a cada peu. A la sala del mig, ens vam trobar amb una agradable sorpresa amb disfresses i confeti, mentre que a la sala fosca vam experimentar amb pintures facials de colors fluorescents. El Carnaval a l’escola va ser una experiència emocionant i enriquidora per a tots els nostres alumnes, que van poder celebrar la festa amb alegria i entusiasme.

FOTOS CARNAVAL