Pregó de Carnaval 2023

Ja ha arribat el Rei Titus i això vol dir que comença el Carnaval! Els nens i nenes de l’Aula d’Acollida, acompanyats per l’hereu i la pubilla de l’escola, ens donen les consignes per la setmana vinent:

DILLUNS: Tant se val si de ciclista, gimnasta o futbolista. Però vindràs a l’escola vestit d’esportista.

DIMARTS: Per venir a l’escola com cal i fer un bon sidral porteu la cara pintada d’animal.

DIMECRES:  Avui decora alguna part del cos amb boniques flors. Naturals, artificials o de papers de colors.

DIJOUS: Pel matí de súper herois i heroïnes vindrem i una ruta ben divertida farem. Busqueu-nos pels voltants de l’escola que volant, caminant o nedant ens veureu desfilant.

A la tarda farem un berenar i podeu venir disfressats amb la disfressa del matí o una altra de diferent.

Que comenci la disbauxa!!!

IMATGES INFANTIL

IMATGES PRIMÀRIA