Informacions diverses

Benvolgudes famílies,

Com ja haureu vist als mitjans de comunicació i a les xarxes socials, l’estat d’alarma s’allargarà com a mínim fins al dia 11 d’abril i encara no podem saber quan podrem tornar a la normalitat escolar.

És per aquest motiu que a nivell de claustre hem preparat i us fem arribar algunes eines per tal d’acompanyar-vos i ajudar-vos a seguir fomentant la curiositat, l’aprenentatge i el creixement personal dels vostres fills i filles. Ho trobareu en aquesta pàgina en format Symbaloo, només s’ha de clicar a la imatge i s’obrirà un mix d’activitats. Ho anirem actualitzant i canviarem les activitats periòdicament.

Esperem que us agradi.

IMPORTANT!

Disposem d’un número de telèfon mòbil des del qual estem fent arribar missatges de Whatsapp a aquelles famílies que ho van sol.licitar omplint el formulari que us van entregar els/les tutors/es.

Si algú necessita posar-se en contacte amb l’escola durant aquests dies, pot utilitzar aquest número de dilluns a divendres entre les 9h. i les 11h del matí.

Mòbil de l’escola: 679 27 74 31