P4B FEM NEU

Hola famílies,
Estem treballant l’hivern, però molts/es nens i nenes no  havien vist mai la neu. Així que, hem fet un experiment amb bicarbonat i…… s’ha fet la màgia! Hem pogut tocar la neu sense moure’ns de la classe.
LINK

P5 consulta metge


Fotos
A P5, a les sessions de TEO s’ha obert una consulta metge. Mentre uns els fa mal alguna cosa i truquen a l’hospital. Els i les altres atenen al telèfon i passen consulta metge.  Tots inventen i  escenifiquen diferents situacions amb els companys… Llegeix més»