P4B MATES AL PATI

Aprofitant el bon temps hem sortit al pati, hem practicat diferents grafies de nombres tot pintant amb aigua i amb guixos.
Per veure més: FOTOS

p4B LA MONA

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa vam fer la MONA, després ens la vam menjar plegats i plegades!!
Per llepar-se els dits!
FOTOS