Simulacre d’incendis

El passat dimecres 11 de gener vam fer el simulacre d’incendis. Tots els centres educatius el fem un cop a l’any, seguint les indicacions del pla d’emergència del centre. Tots els alumnes i treballadors de l’escola vam evacuar el centre cap al punt de concentració molt ràpidament i de manera ordenada. Fins i tot vam rebre la visita dels bombers, que un cop acabada l’evacuació, ens van explicar moltes coses del seu ofici i ens van ensenyar les parts del camió i totes les eines que hi tenen. Estem molt agraïdes de la seva col·laboració. Tot seguit us deixem unes imatges del simulacre.

FOTOS

 

RACONS INTERAULA INFANTIL

Mitjançant els racons interaula (es barregen nenes i nens de P3, P4 i P5) generem situacions de relació i cooperació, objectiu importantíssim a l’escola.
D’aquesta manera a partir del joc, activitat  que neix dels infants de manera natural, potenciem situacions d’aprenentatge de manera divertida i lúdica.… Llegeix més»

P5B RESUM MICRO ESPAIS NADALENCS

Us deixo un petit recull dels espais matinals que vam fer quan s’apropaven les vacances. Van ser uns dies moguts, amb alegria i plens d’il·lusió. Si voleu veure més imatges:
                              Llegeix més»

P5A. REGALS DE REIS


FOTOS
Avui hem tornat molt contents i contentes a l’escola després de les vacances de Nadal. A classe ens esperava una gran sorpresa: els Reis d’Orient han passat per l’escola i ens han portat uns regals que ens han agradat moltíssim !!

Comiat Sílvia i Marissa

Avui ens hem acomiadat de la Sílvia i la Marissa, que s’han jubilat. Us desitgem molta felicitat en el nou camí que comenceu avui. Esperem que ens vingueu a veure de tant en tant!

Us trobarem a faltar!!!

Cliqueu AQUI per veure el vídeo.