Sorteig panera de Nadal

Benvolgudes famílies,

Avui ha tingut lloc a l’escola el sorteig de la panera de Nadal preparada per l’AMPA.

El número premiat ha estat l’11

Si vols veure el vídeo del sorteig, clica al següent enllaç: Sorteig Nadal

Enhorabona al guanyador!! 🎉🎉

La festa de la Castanyada!

Dimecres 27 d’octubre, a l’escola del VeÏnat vam fer LA FESTA DE  LA CASTANYADA! Va ser una mica diferent que els altres anys, ja que cada classe només va poder menjar i ballar amb el seu “grup bombolla”.

A primera hora el matí, vam  fer i decorar la paperina cadascú a la seva classe, després  els nens/es de primària van sortir a la pista i van fer rotllanes per grups ben separats els uns dels altres. Els nens i nenes d’infantil van fer el mateix però al seu pati.

Tots plegats vam ballar la cançó de ¨La Castanyera¨ i ¨La Rumba de les Castanyes¨.

Després vam repartir les castanyes i a menjar……. Eren boníssimes!!! I vam beure el sucs de fruites que ens va donar l’AMPA de l’escola.

Per acabar la festa cada grup va fer jocs de rotllana; Caus i conills, la sabateta, el telèfon, la bomba,…..

Malgrat les restriccions per la COVID, va ser una gran castanyada!!!

Cliqueu a la foto per veure més.

Fem ioga

Clica aquí si vols veure les fotos

Inventem una dansa

Clica aquí si vols veure les fotos

Fem un mural

Clica aquí si vols veure les fotos.