AFA

Què es l’AFA?

L’AFA és una entitat sense afany de lucre que efectua un conjunt de tasques necessàries pel bon funcionament de l’escola. Està reconeguda legalment al Registre d’Associacions i les seves funcions es regulen per un decret de la Generalitat de Catalunya. L’AFA està formada per totes les famílies que aporten la quota anual.

Què fem?
    • Fem d’interlocutors entre mestres i la direcció per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.
    • Debatem i reflexionem sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
    • Administrem i gestionem els recursos que aporten els associats.
    • Participem en la presa de decisions de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar del centre.
    • Representem al conjunt de pares i mares davant l’Administració.
    • Vetllem pel bon funcionament del servei de menjador, activitats extra escolars i acollida matinal.
    • Col·laborem amb una aportació econòmica en el pressupost anual de l’escola.

Les reunions tenen caràcter bimensual i es presenta un ordre del dia.

Cada comissió exposa les novetats que han pogut sorgir des de la darrera trobada. També s’inclouen informacions del Consell Escolar i qualsevol altre qüestió d’interès per l’escola. La secretària redacta un acta de cada reunió.