El passat dimarts 6 de maig, l’alumnat d’I5, 1r i 2n va gaudir d’una sortida molt especial per assistir a l’espectacle musical “De poetes, cançonetes”.
L’activitat, pensada especialment per al públic infantil, ens va endinsar en un viatge poètic i musical ple de sensibilitat, emoció i creativitat. A través de la música en directe i una posada en escena acurada, els infants van descobrir la màgia de la poesia i com aquesta pot transformar-se en cançó.
Les melodies i els versos van captivar els més petits, que van participar activament cantant, aplaudint i seguint el ritme amb entusiasme. A més, l’espectacle va oferir una oportunitat per treballar el gust per la música i la literatura d’una manera lúdica i vivencial.
Va ser una experiència molt enriquidora que va despertar la curiositat dels nens i nenes i que, de ben segur, els ha deixat una petita llavor poètica al cor!

