AJUTS MENJADOR 25-26

El Consell Comarcal ha publicat la convocatòria d’ajuts de menjador per al proper curs 2025-2026. 

On presentar la sol.licitud:  https://www.elbaixllobregat.cat/ajuts-menjador

Documentació obligatòria

  •  NIF/NIE dels membres de la unitat familiar, o en el seu defecte passaport. Els menors de 14 anys que no en disposin, certificat de naixement o llibre de família.
  •  A la sol·licitud s’ha de fer constar el número IDALU de l’alumne/a.

 Documentació complementària

  • En cas d’infants en acolliment, s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA).
  • En cas de separació, adjuntar el conveni regulador i/o sentència de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justícia.
  • En cas de viduïtat d’un progenitor/a, adjuntar el certificat de defunció.
  • En cas de privació de llibertat, adjuntar el certificat del centre penitenciari.
  • Document acreditatiu de prestacions econòmiques d’urgència social atorgades per les administracions públiques: allotjament, alimentació, vestit.
  • Les persones que estiguin donades d’alta al sistema especial de treballadors/es de la llar, caldrà que aportin el certificat de cotitzacions corresponents a l’any 2024.

En cas que la documentació relacionada  no hagi variat respecte de la presentada en l’anterior convocatòria, curs 2024-2025, no caldrà aportar-la novament a la sol·licitud pel curs 2025-2026, si l’interessat/da declara que no ha sofert cap canvi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>