Making-of Nadal

Voleu saber què hem estat fent durant aquest mes de desembre a les aules?

Ens hem preparat de valent per la cantanta de demà, hem assajat molt i estem llestos per gaudir plegats d’un matí meravellós i per treure somriures a tots els que ens pogueu acompanyar! Així que avui us deixem un tastet, però demà serà un matí preciós!!!

Us esperem al pavelló. Obrim portes a les 10:15h!!!

Bona nit i una abraçada de part de tots els mestres de l’escola!

(Feu click a la imatge per veure el vídeo que us hem preparat)

Renovació consell escolar

El Departament d’Ensenyament ha convocat eleccions als consells escolars dels centres de Catalunya i nosaltres hem de renovar parcialment els nostres membres.

En el nostre centre, caldrà dur a terme l’elecció de 2 membres en el sector de representants de pares i mares, 3 membres en el sector de mestres i 1 membre en el sector de PAS.

Com a famílies podeu participar de dues maneres:

• Presentant-vos com a candidats per representar els pares i mares al consell escolar.
  • Participant el dia que el centre convoqui les eleccions votant els candidats que considereu més representatius.

Us recordem que un cop escollits com a membres del consell escolar la condició és per a quatre anys tot i que cada dos anys es renovin algunes membres.

El cens electoral està a la vostra disposició a la consergeria del centre, juntament amb la convocatòria.

Les posibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran entre el 6 i el 9 de novembre, mitjançant un escrit al director del centre.

Les candidatures es presentaran per escrit, amb els impresos adients que trobareu a la secretaria del centre, fins als 16 de novembre.

Si feu click a la imatge trobareu la informació del departament d’ensenyament.

Decoració vestíbu

Heu entrat a l’escola? No us fa sentir fred? Això és perquè entre tots hem fet una decoració súper maca per fer veure que entrem a les terres polars.

Cada cicle es va organitzar per decorar un trocet de rebedor i fins i tot CI i CM va treballar conjuntament per elaborar alguns dels motius que pengen per totes bandes i que ens fan venir calfreds!

I compte! Que si no trepitgeu les plaques de gel podeu caure a l’aigua gelada!!!

English theatre

Amb motiu de la tradicional festa de Halloween, els alumnes de CM i CS estan treballant la famosa historia de Mary Shelley, Frankestein.

El proper dilluns 5 de novembre al matí els alumnes podran gaudir al pavelló de l’escola de la representació de l’obra a càrrec de la companyia de teatre IPA Productions.

Es tracta d’una bona ocasió perquè els alumnes gaudeixin d’una activitat diferent en llengua anglesa i interactuïn amb l’idioma d’una manera dinàmica.

llistat de llibres

Hola!

Aquí us deixem el llistat de llibres del curs vinent. Així els podeu repassar, tot i que us recordem que els teniu també a l’informe que us vam donar ahir.

Us esperem ben equipats el curs vinent.

Bon estiu!!!

Gimkana i festa de l’aigua

Com sempre, per acabar el curs, hem passat plegats una jornada d’activitats lúdiques amb una gimkana i la festa de l’aigua.

Us deixem aquí el recull de fotografies.

Lib Dub escola Sant Bernat

Estimades famílies, moltes gràcies per haver vingut aquest matí i per compartir un comiat meravellós amb tots els membres de l’escola. Ha estat una estona plena d’emocions, d’il·lusió i de gresca i xerinola. Us deixem a continuació el vídeo amb el que començava la nostra obra de teatre en el que sortim tots plegats: alumnes i mestres.

GRÀCIES!