Reunions d’inici de curs

Hola! Com cada inici de curs us convidem a tots i totes a les reunions generals i d’aula amb els tutors i tutores de cada curs.

Us recordem que són només per a pares o mares. Us esprem a tots a les 17 hores a l’escola!

Moltes gràcies i benvinguts al nou curs!

Entrada al curs 2019-20

Hola! Ja som aquí, ja hem arribat!!! Ja hem omplert l’escola de somriures i abraçades.

Aquí us deixem un petit vídeo de la entrada a l’escola d’avui.

Serà un curs genial i començem amb molta energia!!!

BENVINGUTS!

Gimkana i festa de l’aigua

Com sempre, per acabar el curs, hem passat plegats una jornada d’activitats lúdiques amb una gimkana i la festa de l’aigua.

Us deixem aquí el recull de fotografies.

Lib Dub escola Sant Bernat

Estimades famílies, moltes gràcies per haver vingut aquest matí i per compartir un comiat meravellós amb tots els membres de l’escola. Ha estat una estona plena d’emocions, d’il·lusió i de gresca i xerinola. Us deixem a continuació el vídeo amb el que començava la nostra obra de teatre en el que sortim tots plegats: alumnes i mestres.

GRÀCIES!

Sant Jordi

Què bé ho vam passar la tarda de Sant Jordi!

Aquí us deixem les fotos de la entrega de premis i de la obra de teatre. Si algú s’ho va perdre també us deixem la obra sencera que vam gravar!

Volem felicitar als alumnes de 4t i als seus mestres perquè la obra va sortir preciosa! Menció especial pel creador de la mateixa, el José Manuel… quin artista!

Enhorabona també a tots els guanyador i als presentadors dels Jocs Florals. Entre tots vam fer que la tarda sortís genial i vam compartir un any més una diada de Sant Jordi molt maca!

AUCA 2018

Aquí us deixem l’auca d’aquest Sant Jordi. Us recordem que l’hem escrit, produit,dibuixat, doblat i realitzat entre tots els alumnes de l’escola, des de 6è a P3. Enhorabona a tots, sou us artistes!