BON ESTIU!

Hola a tots i totes!

Avui seria l’últim dia d’escola. Com no podem acomiadar-vos com voldríem hem fet aquest video per desitjar-vos un bon estiu.

Esperem que descanseu, gaudiu, disfruteu i us ho passeu genial aquests dies.

Us enviem una abraçada enorme de part de tots els membre de l’escola Sant Bernat.

MOLT BON ESTIU A TOTS I TOTES!

AUCA

Com ja és tradició a la nostra escola us deixem l’auca realitzada amb els dibuixos dels nens i nenes i escrita a les aules amb els nostres mestres. Els protagonistes d’aquest any son el Tubi i el SantBerni, mascotes oficials d’aquest curs. Quines aventures els hi hauran fet viure els nostres escriptors i escriptores?

Aquest any, però, els nens i nenes no han pogut posar-li veu a la història, però no patiu! Ho hem fet els mestres des de casa nostra.

Esperem que us agradi i que la gaudiu molt! Una forta abraçada a totes les famílies, ho esteu fent molt bé!

FELIÇ SANT JORDI 2020!