L’escola

L’Escola Sant Mateu està ubicada en un entorn rural. És una escola catalana de titularitat pública, oberta a tothom, integradora i que té com a objectiu la formació de persones responsables, reflexives, respectuoses i crítiques.

L’edifici escolar és de nova construcció, es va posar en funcionament el setembre de l’any 2007. Els equipaments de què disposa el centre són:
– dues aules d’infantil
– quatre aules d’educació primària
– una aula d’informàtica
– una sala de mestres
– un menjador
– una cuina equipada
– una consergeria
– un despatx per direcció
– pati exclusiu per alumnes d’educació infantil
– pati exclusiu per alumnes d’educació primària
– una aula per petits grups.

Les aules de Cicle Superior estan ubicades a l’edifici de l’escola vella, on a més de les dues classes hi ha un despatx i una aula d’anglès. Hi ha unes escales interiors per accedir a l’escola nova i un accés directe al carrer.

Totes les aules tenen un ordinador de sobretaula amb connexió a Internet. També hi ha connexió wi-fi a tota l’escola.

L’escola és d’una línia, i té continuïtat a l’IES Fontanelles de Les Borges del Camp.