VIVIM EL MÓN CASTELLER A VILAFRANCA

El divendres 27 d’abril, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior va anar d’excursió a Vilafranca del Penedès. Al matí vam visitar la casa dels Castellers de Vilafranca, on ens van ensenyar els diferents espais de l’edifici, que és com un museu dedicat al món casteller. També vam veure un vídeo molt emocionant del moment en què la colla aconseguia carregar i descarregar el castell més gran que fan.

A més, vam poder viure de prop què significa ser casteller: ens vam posar la faixa, vam fer jocs de grup i, entre tots, vam participar en la construcció d’un castell.

A la tarda, vam visitar el Museu de la Festa Major de Vilafranca, on vam conèixer millor els diferents elements i tradicions d’aquesta festa tan important. Va ser una jornada molt interessant per continuar descobrint la cultura popular del nostre país.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut