Cantata a la plaça

Aquest matí, l’alumnat de l’escola ha anat a cantar a la plaça Fra Bernadí. Moltes gràcies a les famílies per acompanyar-nos !!!

P5 visita ràdio Manlleu.

El passat dimarts, l’alumnat de les classes lila i blava van visitar les instal·lacions de ràdio Manlleu. A més van aprofitar per gravar el poema de nadal: “ninot de neu”.

TOTA UNA EXPERIÈNCIA QUE, DE BEN SEGUR, REPETIREM!

La Marató

L’Afa de l’escola col·labora amb la Marató de TV3 realitzant tatuatges de henna el dijous vinent a les 15h al menjador de l’escola. Tothom pot venir i participar.

Us hi esperem!!!

CI: Sortida Cosmocaixa

Els nens i nenes de Cicle Inicial ens ho vam passar genial a la sortida al Cosmocaixa. Vam visitar les exposicions permanents sobre fenòmens físics, l’evolució dels humans o els dinosaures També ens vam passejar pel bosc inundat tot contemplant animals i plantes tropicals.

A més vam realitzar l’activitat “CAMINS DE L’ELECTRICITAT” que ens va agradar moltíssim. Amb diferents experiments ben sorprenents vam descobrir que l’electricitat es troba present fins i tot al nostre cos!

Concert Santa Cecília

Tarda molt musical al teatre de l’escola. Alumnes que formen part dels combos de l’ @escolamusicamanlleu ens han acompanyat amb els seus instruments per celebrar tots junts la festa de Santa Cecília. Moltes gràcies, hem gaudit moltíssim!

Teatre angles Ipa Production sl

A principis d’octubre, vam poder gaudir d’una fantàstica obra de teatre en anglès al teatre de l’escola. Cada cicle va poder veure una obra adequada a l’edat portada a terme per la companyia “IPA PRODUCTIONS”.