Projecte CuEme

El projecte CuEmE anomenat Cooperativa Recipuig de l’alumnat de 5è.

Aquest any l’alumnat ha fet decoracions fetes a mà. L’aportació econòmica anirà dirigida a la  Marató TV3.

SORTIDA A LA FAGEDA D’EN JORDÀ

Tot el Cicle Inicial va gaudir moltíssim amb la sortida a la fageda d’en Jordà i la visita a la cooperativa “La Fageda”.  Vam passejar amb els carruatges enmig d’una de les fagedes més importants d’Europa i ens van explicar moltes coses sobre aquest fantàstic indret! També vam poder visitar la cooperativa “La Fageda”. Allà vam conèixer el procés d’elaboració de diferents làctics que es poden fer amb la llet que donen les vaques que també vam poder veure de ben a prop!

Hem anat d’excursió al Molí de la Riera

El passat dilluns tot l’alumnat d’Educació Infantil vam anar a passar el dia a la casa de colònies del Molí de la Riera a Sant Pere de Torelló. Vam fer una sortida pel bosc descobrint les pistes que ens havien deixat els monitors i monitores de la casa. Vam recollir elements de tardor: aglans, fulles de roure i d’alsina.. i vam poder visitar la casa del fullet panellet que estava amagada dins la soca d’un arbre. Els monitors i monitores també ens van ensenyar el cant d’alguns ocells. Ens ho vam passat d’allò més bé!!

Cliqueu aquí per veure més fotos