COMUNITAT D’APRENENTATGE VIRTUAL

Un any més els nens i nenes d’educació infantil de l’escola Puig-Agut participem en el projecte que porten a terme els i les alumnes de 2n de TEI de l’institut Antoni Pous i Argila, anomenat “Comunitat d’aprenentatge virtual”.

La primera activitat ha estat escoltar i mirar tres contes i seleccionar-ne un de guanyador perquè després ens el puguin representar les mateixes estudiants de l’institut.

Hem fet un vídeo per poder fer l’entrega de premis del conte guanyador.

Podeu veure el vídeo:

Verd, verd, verd !!!

Aquest trimestre els nens i nenes de la classe de color VERD hem experimentat, hem descobert moltes coses i ens ho hem passat molt bé amb el color verd. Aquí podeu veure un tastet de tot el que hem fet.

Taller de percussió corporal

Avui hem començat el taller de percussió corporal que realitzem conjuntament amb l’escola Municipal de Música de Manlleu.

Aquest taller el fa tot l’alumnat d’educació primària.

Activitat subvencionada,

Taller de la Creu Roja amb les famílies Educació Infantil

Avui la Creu Roja a través de videotrucada, ha realitzat una xerrada preventiva i formativa sobre el Covid a les famílies de cicle Infantil. Hem après com prevenir-lo i quines mesures podem realitzar des de casa. Gràcies a la Fina, infermera voluntària, per la seva dedicació!