Sóc Cos

Prenem consciència de totes les parts del cos, experimentem, toquem, juguem i aprenem a #SócCos al museu de la plaça Llibertat.

Fem compost

Com es fa el #compost?
.
Amb el taller que estem realitzant sobre compostatge hem après que cal reciclar la matèria orgànica per aconseguir terra fèrtil pel nostre #hortecològic.

Prehistòria

“Allà a la Prehistòria vam tenir uns avantpassats
que es van cobrir de glòria tot pintant retrats.
Ficats en una cova vinga a guixar les parets!No tenen foc ni roba i es pelen de fred.”
Interessant visita al #museudereus de la mà de @codoleducacio on… Llegeix més»

Quin vent que fa!

Quin vent!
.
Elaborem una gràfica del vent d’aquest passat cap de setmana en els municipis del #BaixCamp. El guanyador ha estat l’Hospitalet de l’Infant amb 98km/h.

Setmana de la ciència

La Setmana de la Ciència és l’esdeveniment de divulgació científica més important d’Europa.
.
Tallers, fira, sortides, experiments… Un any més organitzem tot un ventall d’activitats per fomentar l’interès per la ciència de manera atractiva i propera.
.
Aquí us deixem el cartell!

Educació360

Gràcies al voluntariat ara tenim un Espai Migdia amb més i millors oportunitats educatives. Connectem activitats lectives i no lectives, connectem docents en famílies. Obrim més hores i donem valor a la #biblioteca.
.
Seguim fent #educació360 !

Alimentació saludable

Estudiants de nutrició humana i dietètica de la @universitatURV ens han visitat aquest matí i han preparat un taller molt interessant sobre #alimentaciósaludable pels alumnes de 5è.

Autoretrat al MAMT

Qui no s’ha fet una “selfie” alguna vegada?
.
Doncs és com fer-se un #autoretrat !
.
Una vegada més el @mamtarragona ens obre les seves portes. A través de l’obra “Hermana” de l’artista #BarbaraStammel ens hem introduït en el #retrat i l’autoretrat: colors freds, llum i ombra, diferents… Llegeix més»

Castanyes, panellets i danses

Receptes tradicionals, panellets, contes, cançons, teatres, danses i castanyes! Una setmana molt completa per celebrar la gran festa de la #castanyada.
.
Gràcies castanyera i gràcies AMPA per les castanyes tan bones que ens heu donat!
BONA CASTANYADA!

El museu de la Llibertat

Un escut construït fa mes de 150 anys que decorava l’Ajuntament de Reus, escultures, objectes, oficis, muralles… a 1r anem aprenent més sobre la nostra ciutat i sobre el pas del temps al museu de la plaça Llibertat.

BIG DRAW 2019

Dibuixem cases,
dibuixem flors,
dibuixem mapes del tresor,
dibuixem ocells,
dibuixem l’escola
i a l’escola dibuixem,
dibuixem perquè ens agrada
i com ens agrada
ho celebrem!
.
Celebrem el BIG DRAW, celebrem la gran festa del dibuix!

Expressió corporal

Mitjançant l’observació d’escultures al #MuseudeReus, hem descobert el propi cos i les possibilitats expressives, gestuals i creatives que tenim.
.
Els nens i les nenes de P4 ens hem convertit en grans artistes!

Dia Inernacional de les biblioteques

Ens estimem tant la nostra biblioteca “Fada Mil Colors” que cada any celebrem el #DiaInternacionaldelesBiblioteques !
Alumnes de l’ @insbaixcamp
, exalumnes de la nostra escola, han vingut a llegir contes i celebrar-ho amb nosaltres! Gràcies!

Educació a l’hora

Participem en la jornada #EducacióAlhora !
.
Com fer possible uns altres horaris escolars?
.
Cal connectar temps, espais i persones. Connectar l’escola al barri. “Espai Migdia” inclòs en el projecte educatiu. Horaris més equitatius i que milloren els aprenentatges.

Una bona alimentació

SOM CONSCIENTS DE TOT EL QUE MENGEM?
.
Hem pogut aprofundir sobre aquesta qüestió gràcies a la xerrada de la Carme Martí i de la Hannan Touil, dues mares compromeses amb l’escola i amb l’alimentació saludable.
.
Ara sabem que una bona alimentació ha de ser satisfactòria, suficient, completa,… Llegeix més»

Pluja

La pluja és una bruixa
amb els cabells molt llargs.
Cascavells li repiquen
tota la trena avall.