Expressem en paraules

L’art d’expressar la paraula ha arribat a cicle mitjà de la mà de la @nuriabp13 aficionada al teatre musical i estudiant de pràctiques, que ens acompanya aquest curs.
Gràcies per fer-nos passar una estona tan agradable amb la poesia!

Anem al mercat

Els més petits de l’escola hem sortit a visitar el Mercat Central per veure les parades amb productes frescos i de temporada. També hem vist mones de xocolata! Que bones!
Gràcies paradistes del mercat! Quina amabilitat!

Autors a les aules

Quina estona més preciosa acompanyats del Miquel Desclot i les seves paraules màgiques. Com un encantador de serps, ens ha tingut embadalits mentre escoltàvem la música dels seus versos. Moltes gràcies, Miquel Desclot, per acompanyar-nos en aquesta setmana que dediquem a la poesia.

La vella Quaresma

🎶Serra la vella, un plat d’escudella, serra la velló, un plat d’escudelló🎶
Avui li hem tallat la cinquena pota a la Vella Quaresma per així anar descomptant setmanes per l’arribada de la primavera.
Gràcies Reus Cultura i Xavi Picarols! Quina festassa al pati de l’escola!

D’on surt la vida?

Trobant la inspiració en l’obra de l’artista Petrit Halijaj per ajudar-nos a crear els nostres arbres genealògics com a expressió artística del Projecte Lligams.
Esperem amb emoció la propera exposició al Museu De Reus!

De concert amb el Passaport Cultural

Connectem l’escola amb les múltiples oportunitats d’aprenentatge que ofereix la ciutat. Educació, arts i cultura per continuar avançant cap a l’equitat.
Infants i famílies del PASSAPORT CULTURAL van poder gaudir ahir d’un fantàstic concert del grup Medusa al Teatre Bartrina .