ORIENTACIONS SOBRE ACTIVITATS PELS ALUMNES A CAUSA DEL TANCAMENT PER CORONAVIRUS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, durant aquests  dies és aconsellable que els nens i les nenes no surtin de casa. És per això que estem preparant algunes feines per què poguin  fer des de casa.  Ara tenen molt de temps i, per tant, poden dedicar una estona cada dia a repassar continguts.

De moment, us deixem una proposta de diferents activitats, cliqueu la imatge del document per entrar-hi.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r podrán, a més, entrar a la plataforma bMath per treballar les matemàtiques. Per entrar en aquesta plataforma heu d’obrir el document INNOVAMAT. (cliqueu a la imatge per entrar al document).