CREEM UNA CARTELLERA DE NOTÍCIES SOBRE L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Els alumnes de les dues classes de 5è us anunciem que crearem una cartellera de notícies. En aquest lloc tots podrem posar notícies sobre l’alimentació saludable.
Fem aquesta cartellera perquè el fil conductor d’aquest any és l’alimentació saludable i volem estar al dia del que passa.
Per començar, nosaltres posarem dos resums de les notícies que hem treballat durant la setmana cultural.
Durant la resta del curs penjarem més informació de les notícies que trobem, però ja no les treballarem, sinó que les penjarem directament. Us recomanem que vosaltres us animeu a fer el mateix.
La cartellera estarà situada al suro del passadís que hi ha davant la porta per accedir als lavabos i a la sala de professors.
Esperem que trobeu moltes notícies interessants i que us agradi aquesta activitat.
ELS ALUMNES DE 5È