Gran èxit al concert a l’Auditori

Ahir, 10 de juny de 2019, vam realitzar un gran concert conjunt entre l’alumnat de 6è de les escoles el Castell de Calafell i el Pompeu Fabra de Cunit. El vam fer al millor espai per tocar música de la comarca: a l’Auditori Pau Casals.

Va ser una experiència que no oblidarem. Mai havíem tocat tanta gent junta. Entre els dos centres vam muntar una orquestra simfònica amb cordes i vent i vam tocar música dels grups que més ens agraden: Doctor Prats i Buhos.

Concretament, vam tocar Les nits no moren mai (6è A) i Volcans (6è B). Vam acabar el concert cantant Caminem lluny tots junts. Hem de donar gràcies als professors de l’escola de música Contrapunt que ens va acompanyar amb bateria, baix i teclat.

Ens vam sorprendre de la gran quantitat d’aplaudiments que vam rebre i, ens van comentar, que entre el públic hi va haver algunes llàgrimes d’emoció. No podem oblidar que l’Aroa i en Said van fer un paper excel·lent com a presentadors, explicant les experiències que hem tingut durant el temps que ha durat el projecte de Banda de l’escola.

Des de l’escola estem molt contents amb els resultats dels nostres músics i esperem que, una vegada superada l’etapa de l’escola, continuïn esforçant-se musicalment i puguin continuar fent música a tot arreu on desitgin.

Tot seguit podeu veure uns enregistraments del concert:
Les nits no moren mai 6èA

Volcans 6èB
(properament)

En aquest enllaç teniu la notícia que va publicar ràdio televisió El Vendrell