Comunicat de vaga

Benvolgudes famílies,

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest dijous 21 de febrer, us volem comunicar que, en ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, a la nostra escola hi haurà un seguiment important de la vaga que impedirà dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat.

S’oferiran serveis mínims a P-3A, 2n, 3rA, 5èA i 5èB i, a la resta de cursos, es garanteixen els serveis essencials però no es podran impartir algunes especialitats.

El Servei de menjador, també es veu afectat per aquesta vaga. Hi haurà serveis mínims, com marca la normativa, però només hi haurà un terç del personal.

Us informem que, a més de les reivindicacions generals de la convocatòria (derogació de la reforma laboral, salari mínim a Catalunya de 1.200 € mensuals, recuperació de les lleis socials aturades pel TC, igualtat de gènere als centres de treball i un model de funció pública de qualitat), a les escoles catalanes fa temps que patim retallades, acusacions injustificades d’adoctrinament i atacs al model d’immersió lingüística, als quals podem afegir noves sentències judicials i dubtosos informes interessats.

La Direcció