4t B també fa Educació Física a la platja!!

Al mes d’abril hi ha dues dates assenyalades relacionades amb l’activitat física i la importància d’aquesta en les nostres vides. El 6 d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física i el dia 28 d’abril és el dia de l’Educació Física Al Carrer on tots els centres escolars públics de Catalunya que vulguin afegir-se a la iniciativa, surten a espais públics del municipi per exhibir i promocionar la pràctica esportiva amb els i les seves alumnes.
És per aquest motiu que des de l’Escola Pompeu Fabra hem decidit fer del mes d’abril, el Mes de l’Activitat Física i exhibir, en diversos espais del municipi i al llarg de tot el mes, les classes d’EF.
El segon grup de sortir fora hem sigut 4t B, i vam realitzar la sessió d’Acrosport  i volei adaptat a la platja. Ens ho hem passat súper bé! Què divertit!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *