Cicle Mitjà visita la fàbrica de xocolata Simón Coll

El passat dimarts 26 de març, l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola vam visitar la fàbrica de xocolata Simón Coll, ubicada a Sant Sadurní d’Anoia. Primerament, quan vam arribar a la fàbrica, vam visualitzar un vídeo que ens explicava tot el procés d’elaboració de la xocolata i com aquest ha anat evolucionant al llarg del temps. Seguidament, vam poder veure el funcionament d’una de les línies de producció de la fàbrica, els bombons. Finalment, vam fer un taller de degustació de la xocolata negra, la xocolata amb llet i la xocolata blanca. En petits grups, havíem d’endevinar quins ingredients són necessaris per elaborar cadascun dels diferents tipus de xocolata i degustar-la, ho vam fer molt bé i la xocolata estava boníssima!! Abans de marxar del poble, vam fer un petit recorregut per les places i carrers més coneguts de Sant Sadurní d’Anoia i vam jugar a un parc. Va ser un dia genial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *