Jocs Florals Sant Jordi 2021

Aquest matí hem celebrat l’entrega de premis dels Jocs Florals de Sant Jordi ’21.

Els guanyadors i guanyadores, així com els finalistes de cada categoria, han estat anunciats per la megafonia interna de l’escola. Aquest any tan diferent ens hem adaptat a la situació i els nens i nens han gaudit de valent amb la nova manera de fer.

Si voleu, podeu donar un cop d’ull a la revista amb les produccions dels guanyadors i guanyadores i finalistes.

Un cop anunciats els premis, el Jesús Naharro (Alcalde) n’ha fet l’entrega al pati d’entrada a l’edifici d’educació infantil.

També hem gaudit de la companyia de la Giulia Mirto (Regidora d’Educació), l’Arantxa Galofré (Regidora de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica) i la Maria Edo (Tècnica d’Educació) i de tres representants de l’AMPA de l’escola: Susana, Jeanette i Loli. L’Arantxa ens ha obsequiat amb el còmic Quan érem petits que tracta sobre fets històrics de la nostra vila.

Properament podreu veure més activitats de la festa de Sant Jordi als blocs d’aula dels vostres fills i filles.

Us desitgem que acabeu de passar una molt bona diada de Sant Jordi.

MÉS FOTOS DE L’ESDEVENIMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *