Cartells pel civisme

L’alumnat de 2n de la nostra escola s’ha adonat que el nostre centre pateix de l’incivisme de les persones que passegen els seus gossos pel voltant. Cada dia ens trobem que els gossos han fet les seves necessitats a les nostres portes i a les nostres parets. Per això els nens i nens han elaborat uns cartells per tal de fomentar el civisme i intentar concienciar els veïns i veïnes.

Des d’aquí demanem que, si us plau, facin el favor de portar els animals als llocs habilitats perquè puguin fer allò que no farien a les portes de casa seva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *