Instal·lacions

L’edifici està format per dues plantes i un espai exterior. Per accedir a l’escola disposem de dues entrades, la principal i una de lateral. L’entrada principal  disposa d’una rampa d’accés.

Per entrar a dins l’edifici hi ha dues entrades. Una de principal que en fan ús els alumnes de primària i una de lateral pels alumnes d’infantil. Aquests també disposen d’un accés directe a l’aula per la zona d’esbarjo.

Per accedir a la segona planta disposem de dues escales àmplies, un que comuniquem amb les respectives entrades a l’edifici.

D’altra banda l’edifici està adaptat per les persones i/o alumnes amb discapacitat motriu i/o visual. Disposem de rampes, ascensor i marques per invidents.

A la primera planta hi trobem:

• Recepció
  • Zona de despatxos on hi ubicat:
  • Consergeria
  • Secretaria
  • Despatxos (equip directiu, aules de reunions, EAP)
  • Sala de mestres
  • Aula escolta’m
  • Menjador  i cuina pròpia

Disposem de 6 aules d’educació infantil que es distribueixen de la següent forma:

• Tutories amb lavabos inclosos dins l’aula. Aquestes aules tenen accés directe a la zona d’esbarjo exterior.
  • Aula de música (en fan ús infantil i primària)
  • Aula de plàstica.

D’altra banda hi tenim l’aula de psicomotricitat.

Disposem de 5 lavabos (1 per a minusvàlids, 2 per adults i 2 per alumnes)

A la segona planta hi trobem:

• 12 aules de primària i 4 aules de desdoblament que es distribueixen de la següent forma:
  • Aula d’anglès
  • Aula Let’s talk
  • Aula laboratori

D’altra banda, en aquesta mateixa planta, també hi trobem l’aula de plàstica i la d’informàtica.

Disposem de 3 lavabos (1 per a minusvàlids i 1 per nens i 1 per nenes)

L’escola disposa d’uns espais exteriors on hi trobem:

• Un gimnàs cobert amb dos vestidors amb dutxes i lavabos per nens i nenes.
  • El curs 2019-2020 es va iniciar el projecte pati implicant tota la comunitat educativa per reformar-lo, adequar-lo i transformar-lo en un espai educatiu.

La zona d’esbarjo inclou:

• Un pati de sorra amb un sorral i amb diferents estructures de fusta (mikado, cuineta, balances…) així com també altres elements que promouen el joc, la lectura, la conversa, la creativitat…  i un hort.
  • Una pista esportiva que inclou un camp de futbol i bàsquet de ciment (amb 2 porteries i 4 cistelles )

Tot el pati està envoltat amb un porxo que permet que els alumnes no es mullin per anar a les diferents instal·lacions i poder sortir a l’esbarjo en cas de pluja moderada.