CONTACONTES: UN SOPAR DE POR

Fa uns dies vam celebrar la Castanyada i “Halloween” a l’escola. El Colorins que està a l’aguait de tot, va sorprendre als alumnes de 1r i 2n amb un conte MONSTRUÓS , uh, uh, uh…

El llibre es titula Un sopar de por, de Maritxell Martí i Xavier Salomó i de l’editorial Cruïlla. La història ens convida a visitar el restaurant l’Espàrrec Pudent, on el xef Jean-Col Trinxat ha preparat amb moltíssima cura un sopar de gala que reuneix els nou personatges més malvats del món.

Els nens i nenes van fer-se un tip de riure al descobrir les suculentes especialitats que el xef ha preparat per a la bruixa, el llop, el fantasma o el temible vampir. Per anar fent boca què us semblaria un brou d’aranyes i cucs llefiscosos o potser preferiu uns peus de porquet sobre un llit de palla, fusta i maó?

Al final del conte, el xef Jean-Col Trinxat anuncia als seus comensals l’arribada d’un desè convidat. Una pudor horrible omple la sala… qui serà aquest convidat tan especial? Si ho voleu descobrir no dubteu a demanar-ho als vostres fills i filles.