Sortida a La Granja

El dijous 29 de novembre, tota l’escola vam anar d’excursió a l’Escola La Granja, situada a Santa Maria de Palautordera.

Els alumnes de Cicle Inicial vam realitzar l’activitat Bany de Bosc amb l’objectiu de fomentar el contacte amb l’entorn natural, i especialment amb el bosc, mitjançant la connexió dels nens i nenes a través dels sentits. Vam gaudir de la natura i de la granja ubicada a les instal·lacions.

Per acabar, vam compartir una estona divertida amb tots els companys i companyes de l’escola.

Us convidem a que feu una ullada a l’ÀLBUM de fotografies d’aquest dia tan especial i que visiteu la PÀGINA WEB LA GRANJA per cercar més informació sobre diferents activitats que realitzen per a famílies.