PRIMERES SESSIONS DE CONTACONTES A CICLE INICIAL

1r i 2n s’inicien amb les sessions de contacontes a la biblioteca. Els nens i nenes de 1r que s’estrenen aquest curs amb el contacontes, van quedar fascinats amb el Colorins, el màgic i peculiar ocell que té cura de la nostra biblioteca. Els alumnes de 2n, per la seva banda, tenien moltes ganes de retrobar-se amb el Colorins i sobretot d’escoltar el conte escollit per a l’ocasió.

El conte es titula “Et menjadé”, de Jean- Marc Derouen i de l’editorial Kokinos. Es tracta d’un conte molt divertit que conté unes il·lustracions molt senzilles i alhora expressives. El protagonista de la història és un llop. Un llop molt i molt especial, que té dificultats per pronunciar alguns sons.

– “Ahhhhh” et menjadé, conillet blanc! et menjadé ada mateix”.

El llop vol ser ferotge però el conillet s’adona de seguida que no parla gaire bé.

– Crec que tens un pèl a la llengua, aniré a buscar unes pinces. No et moguis llop!

Si voleu saber com acaba la història del llop i el conillet pregunteu als vostres fills i filles, segur que us ho expliquen la mar de bé!